onsdag 24 augusti 2022

Schamansk healing - uråldriga metoder för helande

 I september kommer min bok Schamansk healing - uråldriga metoder för helande ut. Den är med på bokmässan i Göteborg 22-25 september 2022

Jag kommer ha ett kortare föredrag om boken lördag 24 sep 10.30 vid montern A02:70 med Recito förlag som ger ut boken Den säljs då till mässpris och efter föredraget kan jag signera boken. 

Det är en bok som vuxit fram under många år utifrån dels min erfarenhet av schamansk healing, den process jag genomgått och de två uppsatser jag skrivit när jag läste Schamanism i Religionsvetenskap på Gävle högskola. 

Det är en bok som beskriver de metoder som är det som kännetecknar schamanism och schamanen utifrån den Core schamanska traditionen där större delen av mina utbildningar finns, Inkatraditionen och den samiska. 

                                             

                                            Schamansk healing - uråldriga metoder för helande 

                        


Annika Månstråle Jönsson 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ny ringlad vas